Księga Przychodów i Rozchodów (KPiR)

  • Ewidencja operacji gospodarczych.
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz przekazywanie ich do US.
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz ewidencji wyposażenia.
  • Sporządzanie rozliczeń rocznych.

Księgi Handlowe (KH)

  • Opracowanie i modyfikacja zakładowego planu kont.
  • Ewidencjonowanie operacji gospodarczych.
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz przekazywanie ich do US.
  • Rozliczanie transakcji wewnątrzwspólnotowych WNT i WDT oraz sporządzanie deklaracji VAT UE.
  • Rozliczanie transakcji transgranicznych: import/export towarów/usług.
  • Ewidencja środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych.
  • Sporządzanie bilansów okresowych na potrzeby banku i innych instytucji.
  • Sporządzanie zeznań rocznych na podstawie danych wynikających z wpisów do ksiąg.
  • Zamknięcie roku obrachunkowego jednostki pod kątem podatkowym i rachunkowym.
  • Sporządzenie bilansu, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w kapitale własnym, rachunku przepływów pieniężnych oraz informacji dodatkowej.
  • Monitoring należności i zobowiązań.
  • Przygotowywanie zestawień niezbędnych w zarządzaniu jednostką dla potrzeb Zarządu.

Ryczałt

  • Miesięczne naliczanie podatku.
  • Ewidencja dla potrzeb podatku VAT.
  • Sporządzanie rozliczeń rocznych.